Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2007 16:10 - Малка жертва
Автор: elfche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1282 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2007 16:11


В един единствен миг там горе в рая един ангел се заслуша и чу плач.
- Но кой толкова тъжно плаче? - запита се ангелът и реши да разбере.
Обиколи рая, но не видя никой да тъжи. Провери и на земята, но и там не откри този тъй тъжен и печален плач. Замисли се и се сети за единственото място, където не е проверил. Тогава ангелът надникна в ада и видя дяволът да плаче.
Очудено от видяното, белокрилото създание влезе смирено през портите на пъкала,доближи се и приседна тихично до дявола:
- Какво правиш тук, та това е ада? - попита дяволът. Ще изгориш в греховен огън. Ще останеш без криле и няма да можеш да се върнеш отново в рая. Това място не е за ангели - заяви той.
- Да знам, че това е ада. Знам че никога повече няма да се върна в рая, защото крилете ми ще изгорят в този огън - с усмивка отговори ангелът.
- Е твоя си работа ти си знаеш, но все пак защо си тук? - запита дяволът.
- Защото ти плачеш - каза ангелът.
- Не, аз не плача - с насмешка отвърна той
- Ти плачеш - настоя ангелът
- Дяволите не плачат. Да виждаш сълзи да се стичат по лицето ми?
- Не, сълзи по лицето ти няма, но ти плачеш. Душата ти да плаче Дяволе.
- Казват че аз нямам душа, че нямам съвест, че нямам мечти. Аз съм лош и покварен. Аз съм дявол. Затова не мога да плача - с безразличие отговори той.
Белокрилото създание протегна нежната си мъничка ръка към лицето на дявола, погали го, погледна го в очите и му каза:
- Не всичко е видимо за очите, не всичко може да се докосне с ръце, но това не значи че не съществува. Аз видях и чух душата ти да плаче. И за това дойдох. Да погаля и да утеша душата ти. От тези думи дяволът остана поразен:
- Нима аз имам душа?
- Да имаш. Тя страда, тъжи, плаче.
- Но защо? - запита той
Ангелът се огледа наоколо и каза:
- Защото душата ти е сама в този ад.
- Нищо не мога да напрая. Аз съм дявол и всички се страхуват от мен. Никой не иска да доближи душата ми.
- Аз не се страхувам - заяви спокойно ангелът. - Покажи ми душата си.
- Защо?
- За да я утеша, за да я погаля, за да и вдъхна доброта и любов.
- Напразно пожертва крилете си ангеле.Аз не заслужавам. Ти можеше да спасиш много други души на добри хора, а дойде при мен.
- Не, не е напразно. Да, пожертвах крилете си вярно е, но твоята душа повече никога няма да плаче, защото няма да е сама, защото аз ще я науча на добро. А това никога не е напразно.

Никога повече дяволът не се почувствал самотен и лош,а ангелът никога не съжалил, че изгубил крилете си, защото когато обичаш истински жертваш най-скъпото си, защото любовта облагородява и променя всеки към добро.


Тагове:   малка,   жертва,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. semomastikata - Леле елфче
04.06.2007 17:03
Ти не си добре.Премири си температурата. Нема таква приказка.
цитирай
2. dana55 - А, не, няма температура...
04.06.2007 20:28
Понякога се случват и такива неща...
цитирай
3. semomastikata - хахахах
05.06.2007 09:27
какво стана сега ми се сърдиш ли?????????????
цитирай
4. elfche - Не се сърдя
05.06.2007 09:34
Не се сърдя на никои :) Пък най-малкото на теб :)
Но dana55 е права - има и такива приказки и такива неща се случват :) Нали знаеш semo - всички приказки са измислени на базата на някаква истинска история
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elfche
Категория: Забавление
Прочетен: 1093946
Постинги: 387
Коментари: 1303
Гласове: 4421
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930