Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2007 17:46 - Смешни надписи събрани от разни места :)
Автор: elfche Категория: Забавление   
Прочетен: 906 Коментари: 0 Гласове:
0



На трабант:
"Пазете се! Въжможно е изхвърляне на спирачен парашут!"
"Бясната табуретка"
"Малък, но подъл"

Надписи на маршрутки:
"Заменям за тролей"
"Спирачките са за страхливците!"
"Измий ме, сърби!"
"Място за удряне на глави!"
"Пиян съм, карам на автопилот!"
"Място за удряне на глави!"
"Пиян съм, карам на автопилот!"
"Викайте силно, шофьорът е глух!"
"20 минути страх и сте си вкъщи!"
"Моля, яжте семките, бананите, портукалите... с обелките!"

Върху прашен запорожец с пръст:
"Екипажът търси стюардеса"
"Като порасна ще стана ферари!"
"Сушен мерцедес"
"Не задминавай! Прескочи!"
"Консервата на смъртта"

Надпис върху камион:
"Тук работят 400 коня и едно магаре"
"От съдбата си не можеш да избягаш"
"Бъркам педалите!"

Върху москвич:
"Не задминавай, обидно е!"
"Внимание! Тъща в колата!"
"Един час позор и съм си на село!"
"Не карай след мен, заблудих се!"
"Сигнализирайте, ако нещо падне!"
"Какъвто живота, такава и колата..."

На тико: "Не обиждай малките"

На стар разнебитен пикап: "Шумахер почива, Валери работи!"

На спортно кабрио: "Не пречи, излитам!"

На ауди: "Искам си в Германия..."

Паркирах новото си пежо пред къщи и казах на дъщеричката ми, която си играеше на детската площадка - да не си я пипнала с пръст. След малко излизам и гледам на шофьорската врата нарисуван пейзаж - къщичка сред дървета, колибка с кученце. Развиках се, а тя ми казва: "Тате, ама аз не с пръстче, аз с тухличка!"...

На новобоядисана алфа с пирон кварталните хулигани надраскали: "Много лошо". Собственикът я пребоядисва и на другия ден гледа нов надпис, пак с пирон: "Сега вече е добре".

Дама отива да и боядисат колата. На вратата пише с пирон "кучка". Боядисват я. След 3 дни в същия сервиз отива мъж. И той кара колата си да я боядисат. На вратата му пише: "мъжът на кучката".



Тагове:   места,   надписи,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elfche
Категория: Забавление
Прочетен: 1093636
Постинги: 387
Коментари: 1303
Гласове: 4421
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930