Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2007 22:28 - Моята отпуска в снимки
Автор: elfche Категория: Туризъм   
Прочетен: 22114 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 13.09.2007 10:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По молба на marty пускам един кратък постинг за моята разходка image

Така сега да си спомня ... първата седмица бях във Варна и се нагледах на тамошните красоти. За по любопитните може да разгледате постовете за Побитите камъни и Римски терми (гр. Варна). Тук ще ви пусна една снимка от нощна Варна, а подробностите за тази седмица ще си ги запазя за мен image
image

image

Имаше и една разходка до нос Калиакра
image
и по малко крайбрежни ивици с прелестни гледки като тази
image
и тази
image

В неделя на 2 Септември потеглихме към Благоевград с една почивка за по кафе във Велико Търново и една разходка през Дряновския манастир
image

image

и пещерата Бачо Киро
image

През следващите дни имаше разходка до Рилски манастир
image

похапнахме ето тук
image

до ето тази рекичка
image

после прескочихме и до село Стоб и Стобските пирамиди
image

image

След това минахме през село Лещен
image
и село  Ковачевица
image

където преядохме и си облизахме чиниите в кръчма Братята
image

На следващия ден се отдадохме на почивка и май цял ден само спахме особено след поредното преяждане, този път в ресторант Предела и не бяхме ние единствените
image

След почивния ден отидохме на разходка до Мелник
image

image

посетихме избата за дегустация на Митко Шестака
image

след това до Роженския манастир
image

от тази чешма тече светена вода
image

след това минахме през Рупите
image

където има извори с минерална вода която е 75 градуса
image

и на следващия ден като за последно отидохме до село Добърско и църквата "
Св.Св. Теодор Тирон и Теодор Стратилат"
image

image

и отпуската свърши ... но пък беше прелестно
image



Тагове:   Моята,   отпуска,


Гласувай:
0



1. dusha - :)
12.09.2007 22:55
красиво :)
цитирай
2. furiika - Радвам се, че си прекарала така добре отпуската си!
12.09.2007 22:59
Пожелавам ти, догодина пак да се повтори!:))
Много впечатляващи снимки.
Поздрави.
цитирай
3. comfy - Хубава разходка! ;)
12.09.2007 23:12
И снимките са супер! :))

Поздравления! :)
цитирай
4. olive - Страхотни снимки!
12.09.2007 23:49
Благодаря, че ме разходи с теб по всичките тези прекрасни места! Снимките ти от Варна (направо не можах да я позная) и особено крайбрежните ти снимки са много красиви. А в Ковачевица съм била и аз, само че през зимата. Страхотно местенце с много българска душевност събрана из криволичещите калдъръмени улички и сгушените къщички, подпрели покриви една в друга, там високо в планината!
цитирай
5. diamant1965 - Голямо пътешествие сте си направили!
13.09.2007 12:20
Чудесни снимки! На мен Мелник ми е слабото място, има някаква магия там...
цитирай
6. sehera - завиждам.
13.09.2007 15:26
завиждам.
цитирай
7. marty - Благодаря !
13.09.2007 18:36
Смая ме с избора на маршрут.
На някои от местата не сме били и ни даде добри идеи за бъдещи пътешествия, за което също Благодаря.
И много, наистина много се радвам за теб.
Толкова зареждащо.
Толкова много история и красота.
Страхотнооооооооо !!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
8. bros - Що не ходихте и до
14.09.2007 13:13
Баба Вида? ;)
цитирай
9. elfche - :)))
14.09.2007 16:18
@ bros - Някъде да видя че маршрута ни е бил покрай Видин? Тази съм си я набелязала за друг път - все пак живота е пред мен и има още много неща да се видят.

@ marty - за съжаление това са само малка част от нещата които исках да разгледам, но или беше кофти времето или нещо друго изникваше и част от предвидените неща останаха за друг път

@ sehera - надявам се само благородно :) Пожелавам ти да имаш възможноста и желанието да пообиколиш и ти много красиви места

@ diamant1965 - и на мен Мелник ми харесва, но като че ли част от магията вече е изчезнала

@ olive - радвам се че си се разходила с мен и ти е харесало :)

@ comfy - благодаря ти :) Поздрави и на теб

@ furiika - догодина сигурно ще превземам поредните красоти само дано да ми позволят :) Поздрави и ти благодаря за настроението с което ме зареждаш

@ dusha - нямам думи да ти опиша на живо за каква красота става въпрос :)

цитирай
10. dana55 - Радвам се за теб.
15.09.2007 00:27
Излъчваш щастие.Снимките са страхотни.
цитирай
11. elfche - dana55
15.09.2007 09:39
Благодаря ти наистина бях щастлива :) Обмислях даже и до теб да идвам, но ми се провалиха плановете за съжаление ... извинявам се за което :)
цитирай
12. mmmmmmmmm - Невероятна почивка!
17.09.2007 12:06
Поздрави и за снимките!:)))
цитирай
13. morkovche1 - поздравления
21.09.2007 15:26
поздравления, че си избрала да почиваш сред красивата природа на България. Много от местата и аз съм посетила. Те са просто невероятни!
цитирай
14. haris - искам и аз такава почивка. . . :) В...
21.09.2007 19:26
искам и аз такава почивка... :) Впрочем поздравявам те за снимките много са добри (особено някои от тях много ми харесват). Аз имам идея да си направя албум със такива снимки само на природа и хора и (абе на БГ като цяло) и твоите бих си ги сложила с удоволствие :)
цитирай
15. lovemountain - emi kvo da kaja mnogo qko po pove4eto ...
27.03.2008 12:21
emi kvo da kaja mnogo qko po pove4eto ot tezi mesta sym hodila i moga o6te stotici pyti da se wry6tam tam . Zarejdat me s energiq nqkak si ne moje da s eobqsni.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elfche
Категория: Забавление
Прочетен: 1093488
Постинги: 387
Коментари: 1303
Гласове: 4421
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930