Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2007 13:09 - Помогни на диво животно в беда!
Автор: elfche Категория: Новини   
Прочетен: 1588 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2007 13:14


Днес ровейки се за пореден път безцелно из хилядите страници, попаднах на едно много интересно клиника - СПАСИТЕЛЕН ЦЕНТЪР ЗА ДИВИ ЖИВОТНИ - СТАРА ЗАГОРА - и много се зарадвах, че си имаме и ние такава клиника в България. Аз се водя човек който обича природата, обича животните и винаги съм се стараела да помагам колкото и с каквото мога.
Пускам този пост защото:
Спасителният център за диви животни на Зелени Балкани Стара Загора е единствената в България “болница за диви животни”. През вратите на Центъра годишно преминават повече от 600 пострадали диви животни от цялата страна. 40 % от тях биват излекувани и върнати обратно на свобода.

Цел на кампанията е подпомагане на издръжката на постоянните обитатели на единствения в България Спасителен център за диви животни. Те са животни “инвалиди”, наранени или трайно увредени от човека и неговото негативно влияние върху дивата природа. В по-голямата си част са представители на редки или изчезващи видове, чийто последен дом е Спасителния център на Зелени Балкани, където те се отглеждат и размножават. Ежедневните грижи за тези животни са основна част от разходите по издръжката и цялостната дейност на Спасителния център.

image

Ако искате да ни помогнете, достатъчно е да изпратите  дарителски SMS с текст: DMS orel на номер 17777 за абонати на GLOBUL и vivatel. За изпращането на дарителски SMS ще бъдете таксувани с 1,20 лв. с ДДС.

image

За повече информация посетете официалния сайт на кампанията
www.dmsbg.com или офоциалния сайт на федерация Зелени Балкани -  http://www.greenbalkans.org/

И ви поздравявам с едно от любимите ми стихотворения от Иван Вазов

Аз съм българче и силна
майка мене е родила;
с хубости, блага обилна
мойта родина е мила.

Аз съм българче. Обичам
наште планини зелени,
българин да се наричам -
първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,
в край свободен аз живея,
всичко българско и родно
любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна
в дни велики, в славно време,
син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: elfche
Категория: Забавление
Прочетен: 1092852
Постинги: 387
Коментари: 1303
Гласове: 4421
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930